3babymom Oğlum başak burcu, 9 aylık oldu. Doğduğundan beri genel olarak sakin yapılı bir bebek ama büyüyüp bir şeylerin farkına vardıkça bazı konularda sinirli, agresif olabiliyor. 🤭 Uyku konusunda maalesef çok iyi diyemem gündüz uykularımız neredeyse hiç yok, gece de sık sık uyanıyor. Onun dışında kalabalık sevmeyen, sakinliği seven bir bebek. Birde düzenimiz var dışına çıktığımız zaman çok huysuz ve huzursuz oluyor 🥰 Ha birde dediğim dedik bir bebek 😂 istediği şey olana kadar inat ediyor 🤭