nur-nurr38 Yakut16 canım bende şuan öyleyim leke geliyor çok yoğun değil ama testte çok silik cıktı çok kararsız kaldım bende senin gibi
Bebekdelisi mrvsrcn sizin bu değer bence artacak benım oyle oldu daha adetinize var cünkü ben hayta adet günü de lekelendim 1 H snr ogrendım pozitif
mrvsrcn Bebekdelisi inşallah öyledir büyük bir hayal kırıklığı yaşadım Allahtan eşime söylememiştim çok üzülürdü ben üzülmeyim diye belli de etmemeye çalışırdı. Babalar günü hediyesi olsun istiyordum nasip Rabbim her şeyin en iyisini bilir
Seyoelif Yakut16 ben 2, ayımda nasip oldu hamdolsun .ovülasyon testi yapıyordum hep geç yumurtlama ve uzun süren bi yumurtlama oluyordu çatlama 3 günde oluyordu. bu macun iyi geldi sanırım. darısı size inşallah.haber verirsen çok seviniirim.
Yakut16 Seyoelif İnsllah bende bu ay ovulasyon testi kullandım bide macun kullandım ama test çıktı çok silik keşke sabh idrarı ile yapsadyim ☹️
Bebekdelisi mrvsrcn canım dualarım senınle ama kalbime gelen benım yaşadığım da vardı tabı sankı artacak send şeyi ol pozitif olki güzel gelsin
nur-nurr38 mrvsrcn canım dünden beri senin gönderileri okuyorum bence sen sabret ben inanıyorum senin ki pozitif çıkar çünkü daha günün var yükselecektir değerlerin
mrvsrcn nur-nurr38 inşallah canım benim o kadar heveslenmiştim ki, kan sonucunu iş yerinde gördüm akşam olmak bilmiyor kötü oldum baya
nur-nurr38 mrvsrcn dualarım seninle canım allahım inşallah güzel haber almayı nasip eder sabret bakalım inşallah yükselecektir degerler
mrvsrcn nur-nurr38 inşallah canım inşallah Rabbim evlat hasreti çeken herkese yaşatsın o güzel duyguyu hayırlısıyla sağlıkla
Fato27 Yakut16 benim de adetin olması gerektiği gün yaptığım da silik çıkmıştı bir hafta sonra pozitif kan da verdim 🙏🏻