Yakut16 Kızlar erken gebelik testi yaptım aşırı silik çıktı bugün adet olmam gerekiyordu leke geliyor confort marke sizce yanlış çıkmış olabilir mi
Fato27 Yakut16 benim de adetin olması gerektiği gün yaptığım da silik çıkmıştı bir hafta sonra pozitif kan da verdim 🙏🏻
Blgayten Yakut16 daha cok yeni ise silik cıkması bundandır bi hafta bekle tekrar yaparsın inşallah gönlüne göre versin Allah 🌸
Seyoelif ben test yapmamıştım.günüm geçmişti ama leke geldi adet oldum sandım .sabah kalktım yoktu .belki yerleşmedir canım. ben çok umutlandım senelerce.test yaptığımda bırak siliği kaseti açıp bakardım var mı diye. bişe olmasa silik çıkmazdı diye düşünüyorum umarım vardır canım.allah gönlüne göre versin
Yakut16 Seyoelif Allah hepimizin gölüne göre versin bende 8 senedir bekliyorum bu ay tüp bebek başlanacak
Seyoelif Yakut16 bana da var demişti dr . sonra bi macun kullandım c life diye .sanırım onun etkisi oldu .
cckdlk Normal adet günümdü. Kahve lekelenme oldu. Dedim demek ki adetim başlıyo. Ped falan koydum bekledim. Sonra baktım başlamadı.normalde aynı gün hemen başlar benim. Ertesi gün test yaptım. Çift çizgiydi. Bugün 10 haftalık oldu. Allah isteyen herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
cckdlk Yakut16 Allahtan hayırlısı neyse o olsun. Gönlünden geçenin olmasını dilerim. Değilse de üzülme . Daha çoook şansınız var. Kendini kasma stres yapma yeter
cckdlk Yakut16 evde ikisi de vardı. İkisinde de çıkmıştı. Hatta ovülasyon testini denedim meraktan sonra. O da koyu çift çizgiydi
mrvsrcn canım kan ver bende erken gebelik testi yaptım adete 7 gün vardı silik çizgi çıktı kan verdim 2,9 çıktı kan sonucu çıkmadan testi tekrarladım yine silik çıktı. En net kan testi bu erken gebelik testleri sıkıntılı sanırım
Bebekdelisi mrvsrcn sizin bu değer bence artacak benım oyle oldu daha adetinize var cünkü ben hayta adet günü de lekelendim 1 H snr ogrendım pozitif
mrvsrcn Yakut16 aynen canım bekle adetini ben beklemeden yaptım hayal kırıklığı oldu inşallah güzel sonuçlar alırsın
Seyoelif Yakut16 ben 2, ayımda nasip oldu hamdolsun .ovülasyon testi yapıyordum hep geç yumurtlama ve uzun süren bi yumurtlama oluyordu çatlama 3 günde oluyordu. bu macun iyi geldi sanırım. darısı size inşallah.haber verirsen çok seviniirim.
nur-nurr38 Yakut16 canım bende şuan öyleyim leke geliyor çok yoğun değil ama testte çok silik cıktı çok kararsız kaldım bende senin gibi