Denzk suan varya senle aynıyızz cok kararsızım benim doktorumda çok sertleşme varsa gel dedi ama ben çocuğun oraya dokundukça sert hissediyorum anlamadım Kİ bel ağrımda var acaba sancımız varsa çocuğa zararı olur mu olmaz dimi 3 gün daha dayanim diyorum sanki ama bir yandan da yarın gitsem mi diyorum 😑