Esma55 Gzmpyrz Evet yumuşama var açılma var ve böyle afedersin sürekli sümük paçaları gibi akıntı gibi birseyler akıyor heralde nışan
Gzmpyrz Esma55 benimde var akıntım baya arttı acayip adet ağrısı çekiyorum sana da doğum çok yakın dedi mi bana heran olacak dedi
mammaaa33 Gzmpyrz hayır sancım çıkmıyor ama sancı hissediyorum.. çatı muayenesi yaptı normal doğurabilirsin dedi açıklık veya yumuşama ile ilgili bir iey demedi
Yunrey Esma55 bebeğiniz kaç haftalık döndü biz bu gece 38 olduk normal istiyordum fakat bebiş makat geliş bu saatten sonra döner mi bilmiyorum ilk gebelik
mammaaa33 Denzk karın sertleşiyor basket topu gibi oluyor komple karın bölgesi sonra yumuluyor geçiyor sık sık tekrarlanınca kasılma oluyor
Denzk mammaaa33 aa benim dünden beri oluyor ama ben bebek haraketi sanmıştım onu ama çok sık değil ara ara oluyor 😅
Hazalll8 Esma55 bende 39 haftalık oldum ama ne qçılma var ne ağrı akıl verirmisiniz ne yapıyım açılmam olsun bebeğin kilosu da fazla cok geçsin istemiyorum gününü
Esma55 Hazalll8 Ben hurma yedim merdiven cok indim çıktım yani öyle bi kere degil günde 3-4 kere 60 merdiven in çık en az5 bin adım hergün
baby22_ Esma55 bugün 38 birmiş oldu işte tamamen. Tabii ki ne kadar durursa o kadar iyi. Ama 38 bitmiş.
mammaaa33 Denzk bende de düzensiz kasılmalar var sertleşmeler ama belden ağrı adet sancısı eşlik etmiyor sanırım sürekli bekleyince de gelmiyor
Gozi mammaaa33 37+3te doğum yaptım 3 gün önce hiç acele etme 2500 kilo doğdu bebeğim zorla emiyor ve ben kahroluyorum 🥹
Diloss_14 Denzk benimde belim de ağrı var gün içinde karnım semsert oluyor ama ağrılı olmuyor dokununca hissediyorum bak yine denk geldik seninle cocuk indi mi aşşa hissediyor musun benim ki indi galiba baya küçüldü karnımda 🥲