kizlar belki postlarmdan beni biliyorsunuzdur.Bugun asılamam vardı aşılamayı oldum ama maleseff salak assistan kadın dr.spermi enjeksiyon posetinin icine döktü cogunu tabi hoca dellendi.Iptal etmekte istemedi.Basarı oranımiz dusutu dedi sperm sayisida dustu dedi.Sansszlk oldu tabi herseyde vardit bi hayır ama bakalm kısmet nasip insallah az bi spermlese tutunur.Dua edin lutfeñnn