Kızlar 21 gün olmuş sonra adet oldum üzüldüm geri dönüş olmadı kusura bakmayın ☹️
Adet oldu normal adet günümde adet oldum tek fark 3-4 gün süren adet 5 gün çamurlu kahverengi şeklinde sürdü neyse sonra 11 mayısta bitti adetim .
O gün bugündür deniyoruz 10 gündür bembeyaz kokusuz akıntı var nasıl var derseniz katı ama yuvarlak büyük damla şeklinde ve ıslaklık oluyor neden bilmiyorum gün içerisinde ıslanıyor iç çamaşırım afedersiniz kaçırmış gibi . Valla test yapmadım bu sefer rahat davranıyorum kafaya takmamaya çalışıyorum test te almadım hiç.
İşte akıntı ve ıslanma ile yola devam bat ta 7 Haziran ⁉️‼️