RabiaKtkc ben o hastaneye 2 kez gittim suan gitmiyorum seda hanima gitmiştim 80 tlydi muayne ücreti gayet te memnun kalmıştım ama suan muayne ucretleri nedir doktorların bilmiyorum yilabsindan sonra da zam gelmiştir diye tahmin ediyorum ben yılbaşından önce gitmiştim cok oldu