AslanBebeginAnnesi her ikisinin de avantajları ve dezavantajları var burda sana ikisini de övecekler şöyle oldu ayağa kalktım böyle kolay geçti. Her doğum kendine özel. Sadece pozitif hikayeleri oku olumsuz şeyleri görme duyma. Kendine güven daha çok başındasın psikolojik olarak hazırlanmak için çok vaktin var. Kendini korkutma olumsuz şeyleri yükleyerek. Bedeninden bir can çıkıyor ikisi de kolay değildir ama ben şahsen her zaman doğal olandan yana oldum nasip ederse Rabbim inşallah doğal istiyorum. Adı üstünde normal ve doğal olan 😃diğeri doğum şekli değil bir ameliyat. tabi ki tıbbi açıdan bebek ve anne için bir problem olmadığı sürece. Sezeryan çok iyi olsaydı çoğu kişi sezeryan sonrası vajinal doğum için uğraşmaazdı bence 💁♀️ Dediğim gibi öncelik tabiki anne ve bebeğin sağlığı ama şartlar el veriyorsa doğal doğumu tercih ederim. Allahım hepimize kolay doğum nasip etsin sağlıkla kavuşalım yavrularımıza en önemlisi o 🙏🏻