kızlar henüz 17 haftalığım ama doğumdan çok korkuyorum😣 benim çatım çok dar normal doğum yapabileceğini düşünmüyorum… ama sezeryan sonrası da fiziksel ve psikolojik olarak insan çok fazla sıkıntı yaşıyormus ayrıca sezeryan sonrası oluşacak olan o dikiş izi de beni çok korkutuyor🥺 siz ne düşünüyorsunuz