Nur1234 bsracsknn Aynen benim de annem geldi bebeğimin kokusunu bile tam koklayamadım çünkü eğilemiyorum kemiklerim sızlıyor ağrı kesici vura vura popom açıyor ikiside çok acıdır ama kocaman bi kesik yani kolay degil 😔
bsracsknn Nur1234 13.40 da benim Bebeğim geldi bende kokusunu çekemeden aldılar bi daha da görmek nasip olmadı küvezde görüyoruz ama insallah salı günü çıkaracağız :)
umutyusuf bsracsknn Canim benim hic uzme kendini benim oglumdada olmustu 1 hafta kaldi midesindeki suyu atamadigi icin 1 hafta sonra cikti com sukur simdi 7 yasinda pazartesi okula baslicak insallah.Ben dogum yaptigimda cogu bebek bu durumdan dolayi kalmıştı ki birde benimki tam haftasinda normal oldu.Kimseninde lafini takma bosver.Guzel haberlerini bizimle paylas bekliyoruz.....
Fidan2 bsracsknn Keske bekleseydınız son anda bile dönen bebısler var , ozeller zaten sezeryan yanlısı oldukları için gözünüzü korkutmuslar, neyse bosverın artık, rabbim şifa versin ıhsallah