bsracsknn Merhaba hanımlar bende burda n zaman paylaşacağım diye cok merak ediyordum :) burda hikayeleri okudukça kendime moral veriyordum sürekli ve hep normal Doğum diye hazırlıyordum kendimi doktorum sezeryan dese de:) 37 haftadan itibaren bizim çocuğumuz dönmedi makat gelişti ve doktor her kontrole gittiğimde sezeryan diyordu en son 38+5 de gittik gel yarın hemen alalım bebeği dedi ben korktum hazır değilim dedim bekleyelim en azından 40 olsun o kadar bekleyemem riskli dedi kontrole salı günü gitmiştim o zaman ctesi olsun dedim tamam dedik kararlaştırdık çıktık hastaneden . Evde gün geçtikte beni korku sarıyordu ve hala acaba döner de normal olur muyum acaba diye sürekli doktoruma güveniyordum ama yine de harici 2 kişiye gittim acaba ile yasamak istemiyordum onlarda sezeryan dedi çünkü dönmemis bebek dediler risk var dediler ctesi ameliyat olduk ve bebeğimiz yoğun bakıma alındı 😔sezeryan olacak ve cesareti olan herkese kesinlikle epidural olun çoçuğunuzu görün ve sesini duyun derim .. 6 gün oldu fakat hala yoğun bakımda durumunun iyi olduğunu fakat ne zaman çıkaracakları hakkında hiç bir Bilgi vermiyorlar 😔 Allah kimseye bu duyguyu yasatmasın her gün görmeye gidiyoruz süt sağıp götürüyoruz .. ve konuşmalar hiç bitmiyor soguk su içtin hamile iken ondan oldu yok bebeği cok ağlattılar zaten lohusasınız bebeğiniz yk ona mı üzüleceksiniz yoksa milletin laflarına mı😔 allah herkesin çocuğunu kendisine bağışlasın..
Linakusum bsracsknn Rabbim tez vakitte evladin ile evine gitmeyi nasip etsin insallah uzulme dua et Allahin izniyle herşey iyi olur neden yogun bakimda peki nedenini yazmamissin merak ettim cnm
rfzsB bsracsknn Amin bitanemm, gozun aydın olsun, RABBİM tez vakitte kucağına alıp evinizi o neşeyi nasıp etsin RABBİM hayırli evlat eylesin Însaellah
Nur1234 bsracsknn Gözün aydın canım rabbim sağlık lı büyümeyi nasip eğlesin benimle aynı tarihte dünya Ya gelmiş bebeğin benim de sezaryan bende hikayemi yazicam kendime daha gelemedim 😔
Hafizzeynep Rabbim hayırla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Nesi vardı bebeğinin neden yoğun bakıma aldılar
bsracsknn Ciğerlerindeki suyu atamadı dediler bize ama bilemiyoruz tabi onlar n derse inanıyoruz 😔 bir de özel hastaneler devletten para almak adına da yapıyorlarmış 10 ile 13 gün arası tutuğu oluyormus çocukları öyle bi durum varsa zaten Allah’larından bulsunlar diyecek birşey yk 😔 hepiniz saolun dua edin bizim için ..
umutyusuf bsracsknn Canim benim hic uzme kendini benim oglumdada olmustu 1 hafta kaldi midesindeki suyu atamadigi icin 1 hafta sonra cikti com sukur simdi 7 yasinda pazartesi okula baslicak insallah.Ben dogum yaptigimda cogu bebek bu durumdan dolayi kalmıştı ki birde benimki tam haftasinda normal oldu.Kimseninde lafini takma bosver.Guzel haberlerini bizimle paylas bekliyoruz.....
Fidan2 bsracsknn Keske bekleseydınız son anda bile dönen bebısler var , ozeller zaten sezeryan yanlısı oldukları için gözünüzü korkutmuslar, neyse bosverın artık, rabbim şifa versin ıhsallah
bsracsknn Gullsenn hiç bir bilgi vermedi onunla ilgili doktor ters duruş sezeryana sebep oldu sadece :)
Elcnerdgn [bilinmeyen] sezeryan Doğum icin erken almamışlar ki bebeği canım tam zamanında almışlar zaten
bsracsknn [bilinmeyen] erken değildi aslında 39+2 de doğdu bebeğim dönmedi benim beklemek riskli dedi doktorum sezeryan ile alacağım dedi. Ciğerlerindeki suyu atamadı antibiyotik vereceğiz dediler 7 gün oldu hala bize söylenenler aynı değişiklik yk böyle olunca da insanın aklına para geliyor . Özel hastaneler ailelerden para alamıyor yasak yenidoğan da devletten alıyorlar para alabilmeleri için de 10 gün max yatırmaları gerekli benimle Doğuma giren 6 kişinin bebeği de küvezde idi ve sadece birine intihap var denilmiş onun harici söylenenler hep aynı ne yazık ki .. biz sonuçlarımızı aldık bugün yarın başka bir cocuk doktoruna göstereceğiz duruma göre alacağız çocuğumuzu ..
Miss bsracsknn rabbim şifa versin inşallah bebeğine bu arada acaba tam 40 haftaya kadar dursaydı ciğerlerindeki su olacakmıydi dönmemişbgerci ama belki onu da risk görmüş olabilirler diye düşünüyorum ama bu konuda anne baba net bi açıklama yapmalılardı sebep şu diye benim arkadaşım 41.haftada doğum yap ri tam 40 akşamı dönmüştü bebek bilmiyorum bebeğin içerdeki durumu belirliyor galiba
Nur1234 Womane Bende herkes gibi normal doğum çok istiyordum kansızlık ve suyum da azalma vardı mecburen sezaryan oldum ve tavsiye etmiyorum bu benim düşüncem çok zor yara acısı kaç gun oldu hala daha tam ayaklanamadım
bsracsknn Nur1234 evet kesinlikle haklısın 8 gün oldu hala kendi kendime çorabımı giyemiyorum doğru düzgün kalkamadım ayağa cok şükür ki Annem var yanımda o olmasa mahvolmuştum..
Nur1234 bsracsknn Aynen benim de annem geldi bebeğimin kokusunu bile tam koklayamadım çünkü eğilemiyorum kemiklerim sızlıyor ağrı kesici vura vura popom açıyor ikiside çok acıdır ama kocaman bi kesik yani kolay degil 😔