12356799 Kızlar bol bol dua gönderin uyku bile tutmuyor inanın çoo heyecanlıyım pskolojikmen acayip kötüyüm destekkk
meltemkumsal16 12356799 bence çok güzel bir duygu kac haftadır kac aydır bekliyorsun ınsallah sağlıkla guzel bir şekilde kucağına alirsin hersey geçecek bebeğini görünce güçlü olmalısın bende 32.haftamdayim acaba ne zaman doğum olur diye düşünmekten uyuyamadım burda okuyorum 35 te doğum yapanlar falan var sağlıklı şekilde özeniyorum sağlıklı bir şekilde gelsin inşallah yeni hayatın Allah yardımcın olsun güzel bir şekilde atlatırsın ınsallah sende bol bol dua et yarin mis kokulun kollarında olucak 💗💗💗
Sedatkmn 12356799 bende cuma sezaryan oldumm perşembe günü gecesi asla uyuyamamıstım saglıkla kavusun
Denzk 12356799 Merak etme herşey çok güzel olacak inşallah ❤️🌸 3-4 güne bir şeyin kalmayacak bebeğinle ilgileneceksin. Hayırlı doğumlar sağlıklı sıhhatli inşallah ❤️
Berglgzg @“12356799” Allah yardımcınız olsun. Ne güzel bi duygu bebişinize kavuşuyosunuz bugün, dua edin herşey çok güzel olcak, inşallah kolay geçer sizde yavrunuz da sağsalim evinize dönersiniz.. hayırlı haberlerinizi bekliyoruz.🥰❤️😍🌹💜
PrensesAnnesi- Düşünün iki saat sonra bebeğinizle koyun koyuna olacaksınız ☺️ Gözünüz aydın olsun şimdiden sağlıkla gelsin miniğiniz ❤️
Kedilivebebelilili 12356799 Allah’ım darısı başıma sağlıkla hayırla 🥰 çok heyecanlı rabbim kazasiz kurtarsın hayırlı haberinizi bekliyoruzz
Anne28 Bende şimdi sıra bana gelmesini bekliyorum aslında çok tuhaf duygular icindeyimm korkuda başladı hepimizin hakkında hayırlısı Sağ salim çocuklarımızı elimize alalım