Mitra Ftstss oda var doğru. O değilde sanki sancım var sezaryene gideceğim diye normal sancım geliyormuş bir de 😅
353877 Mitra rabbim öyle kolaylık ulık versinki hemen dünyaya gelsin bebeşiniz❤️🌺🙏bizde 6 aylıl olduk. Bizede dua eder misiniz kolay olsun doğumum. İlk hamileligim korkuyorum. Kimsem yok yanımda
GAMSSE Anne28 kacinci haftada gun veriyorlar bnde 2. Sezeryan olacam bebis kilosunu onemsiyorlarmi dahada kilo alsin die
Anne28 GAMSSE 38+4 olacak benim onemsedi doktorlar bende birde gebelik sekeri olunca daha sık bakıldı