Burcu0707 ada1010 cizgi var 3 damla cok 2 kucuk damla damlat ve testi duz zemine koy elinxe tutma idrar geri geldigindexe tortu cizgisi oluo dilerim hemilesindir
ada1010 Burcu0707 3 tam damla yazdığı için testin üstünde o şekilde yaptım. Düz zemine bıraktım elime hiç almadım umarım vardır 🙏🏻
ada1010 Burcu0707 bende öyle birçok kez test yaptım 1 yıl içinde fakat ilk defa böyle bir testle karşılaştım T1 T2 olayını da anlamış değilim açıkcası
Burcu0707 ada1010 albi kendini yenilemis ama albide cizgi varsa gebelik cikiyor insallah hamilesindir senin icinde dua edicem😍
Busranasss Hanife47 benimde boyleydi 6 haftalik gebeymisim testim negatif cikiodu hep kan verdim oyle anladim
ada1010 Burcu0707 inşallah canım dualarını eksik etme uzun zamandır istiyoruz inşallah bu ay tutmuştur🙏🏻
Ozlemtrkylmzince ada1010 bu test çok sağlıklı değil ilk zaman göstermiyor sen en iyisi kan testi yaptır derim