haticerabia45 Rukiyeeeeee 28 haftalık iken 1030gr di bebiş bakalım cuma günü kaç olmuşuz sağlıkla inşallah 💙
Renginveannesi_ Rukiyeeeeee 33+3 üm bebişim tam 2 kilo 🧿🤲🏻 elhamdülillah herşey iyi gidiyor, sadece gebelik şekeri olduğu için sürekli takip ediliyorum, 3 defadır nst ye giriyorum 🙏 herşey bebek için haftaya yine gideceğim inşallah 🤗✨
Ipekkarakus0 Rukiyeeeeee bugün kontrolüm vardı maşallah oğlum 2800 olmuş bile 3 haftada 800 gr çok güzel dedi doktorum ☺️