Bet7408 Rukiyeeeeee 30+5 te gittim en son 1766 gr dı şuan 33+0 ne kadar olduk bilmiyorum sizin nezkadar
Cnrmom Rukiyeeeeee 32 haftalık 2.300 dü 34 olduk şuan bir bilgim yok 🧡 haftaya öğreneceğim tekrardan inşallah
Gulusuguzell Bet7408 bende 30 da gitmistim. 1.700 demişlerdi suan 32+5 im canim 15 inde yine gidcem doktora
Mantosuzmadonna Peki nasılsınız hanımlar ben çok ağırlaştım yürümekte bile zorlanıyorum çatı ağrısı mahvediyor beni bilmiyorum engelli gibi hissediyorum bir de 2,5 yaşında oğlum var günlerim çok yorucu geçiyor
Rukiyeeeeee Mantosuzmadonna aynen öyle valla birde assagi inmiş doğum pozisyonunda benimki yurumekte çok zorlanıyorum kasimlarim felan çok sancilaniyor
Ipekkarakus0 Rukiyeeeeee bugün kontrolüm vardı maşallah oğlum 2800 olmuş bile 3 haftada 800 gr çok güzel dedi doktorum ☺️
haticerabia45 Rukiyeeeeee bende tam böyle bir post açayım diyordum bu cuma öğreneceğim inşallah bebişimin kaç kg ve boyunu 🙏🥰🥰bu haftalarda bizim bol yalancı kasılmalar uykusuzluk mide yanmalı geçiyor.geri sayım heyecanımızda başlamadı değil 🙏🙏😍😍