Yamur12345 2 gün önce 1 cm demişlerdi eve yolladılar ama sancılarım çok var😔açılma arttı mı bilmiyorum tekrardan eve gönderirler diye gitmek istemiyorum hastane uzak çünkü, suni sancı nasıldı? Çok korkuyorum ama bir yandanda bir an önce doğurmak istiyorum daha günlerce ağrı sancı çekecek gücüm kalmadı….