-MinikveAnnesi- benimmdunyamm dediklerini yazdım attım wp den. Şu an 21 haftalık olduk kâğıtta 5 haftalık yazıyor sıkıntı olur mu acaba. Bu saatte geri dönüş yapmazlar heralde yarın mı dönerler ki
benimmdunyamm -MinikveAnnesi- o kağıdı kabul etmiyor canım yarın gidip yarınin tarihine ait yeni kağıt olacak onu atacaksin evet numarano zaten gelirken arıyor adam süt için
-MinikveAnnesi- benimmdunyamm 🤦♀️ keske kabul etseler. Komsum basvurdu 1 kez getirip baska getirmediler bende o yüzden başvurmamıştım bakalım getirecekler mi düzenli
benimmdunyamm -MinikveAnnesi- görümcem de başvurdu bende ikimize de getirdiler Silifke’ye 45 günde bir getiriyorlar
-MinikveAnnesi- benimmdunyamm 45 günde 12 paket cok iyi şu an her paketin en az 10 tl oldugunu düşünürsek
benimmdunyamm -MinikveAnnesi- otomatik yazıyorlar bence 🤣çünkü bende ne zaman yazsam cevap geliyor anlamadım
benimmdunyamm -MinikveAnnesi- yazarlar zaten kendileri demişti bana da sağlık ocağından kağıt alıp atmanız lazım diye