Ttugceeli Mersin’de belediye hamile sütü dağıtıyor. Bende yeni öğrendim başvurdum. 1 hafta içerisinde geldi. Aylık 12 paket veriyorlar. Duymayan kalmasın 🤣
benimmdunyamm Ttugceeli bende alıyorum 🤣bu ay Güney’in getirdiler diğer ay başka bir suttu o daha çok hoşuma gitmisti
-MinikveAnnesi- Ttugceeli sadece verdikleri numaraya sağlık ocağının verdiği kağıdı atınca mı oluyor bilmedigim birsey var mı nasıl yaptınız
benimmdunyamm ramonun_annesi +90 324 185 00 00 bu telefona wpdan yazıyorsun sağlık ocağında hamile olduğuna dair kağıt alıp onu da atıyorsun her ay 45 günde bir 1 lt lik 12 tane süt geliyor
Ttugceeli ramonun_annesi sağlık ocağından hamile olduğuna dair belge alıyorsun belediyenin wp adresine gönderdiğin zaman zaten yönlendiriyorlar. Kapıma kadar da getirdiler. Evet paket süt
minik_koala_ve_annesi benimmdunyamm yaa oylemi bunu duydum her ilde var sanirim basvurmayi bilmiyorum ama ankarada yasiyorum
benimmdunyamm -MinikveAnnesi- isim soyisim adres sağlık ocağında gebe olduğuna dair kağıt süt talebinde bulunuyorum de dönüş yapıyorlar heemn
-MinikveAnnesi- benimmdunyamm ben ilk hamileligimi öğrendiğimde ebe söylemişti hatta 5 haftalık gebe kağıdı da almıştım bu senin attığın numarayı da yazmış üstünde durup başvurmamıştım. Simdi bu paylaşımı görünce yapayım dedim
-MinikveAnnesi- benimmdunyamm dediklerini yazdım attım wp den. Şu an 21 haftalık olduk kâğıtta 5 haftalık yazıyor sıkıntı olur mu acaba. Bu saatte geri dönüş yapmazlar heralde yarın mı dönerler ki