Emresra61 benim de doktorum 11+4’te tahmin etmek istedi bi istemedik. Önce net bir şekilde bence erkek dedi. Ben kız hissediyorum diyince biraz daha baktı. Anneler hissedermiş bu seferde kıza benzettim dedi sonuç kız😅 oğlumda başka doktora gidiyordum asla tahmin etmedi o haftalarda. 14. Haftada her şey ortadaydı zaten 🙈