Kızlar 12 haftalık hamıleyım bugun kontrole gıttım. Cinsiyet bidahaki ay belli olur dimi dedım doktora bi bakalım dedı. Baktı gördüğüm kordon bağı degılse erkek gıbı duruyor dedi ama kesin degıl bıdahakı ay daha netlesır dedı. Sıze de boule söylenip sonradan degısen oldu mu erken haftalarda erkek dıyılıp kıza dönen ?