Bebekli ecem0509 bugün saat 11 de çıkar dediler ama ben daha erken gidicem bakalım bende heyecanla bekliyorum ☺️
_gmzenur_ Naz12- Benimde bat 7 Haziran canım 6 gün kala test yaptım silik çizgi çıktı kan verdim pozitif sende yap istersen varsa çıkar benden 1 gün öndesin çünkü
_gmzenur_ Naz12- Biliyorum canım korktuğunu her defasında o negatifi görüp kahrolmak🤦🏼♀️ İçin rahat edecekse yap yoksa adet gününü bekle bakalım
ecem0509 Bebekli sıkmayın canınızı belkide hayırlısı olan budur zamanı gelince çok iyi bir anne olacaksınız eminim😻