Naz12- Gerçekten yoruldum artık şuan da aklım durdu test yaptım negatif bat 6 Haziran yumurtlama bitiş tarihim 24 Mayıs reglime 6 gün var acaba bir umut pozitif olur mu ?
Sinem0135 Naz12- normal testler adet olmadan göstermiyor erken gebelik testi yapmak daha iyi ama bence adet tarihini beklemelisin
_peritozu Naz12- benım iki gün kala belli belirsiz silik cızgı cıkmıstı umudunuzu kaybetmeyin daha erken biraz daha bekleyin 🙏🏻
Elifgoktug1 Naz12- 7 gün kala yapmıştım negatifti son iki üç gün kala bulantı koku hassasiyetim oldu tekrarladim testi silik bi pozitif vardı 3 gün sonra bi daha tekrarladim pozitif iyice netlesti
Bilgekpn Regl gecikmeni bekle derim bence . Bende de koku hassasiyeti olmuştu adetime 1 hafta kala yani zaten kendini belli ediyor bir şekilde 😊 inşallah hamilesindir 🤲🏻
ecem0509 Naz12- benimde yumurtlamam 24nde bitti bat 5 haziran. Bugün erken gebelik yapicam bende ama doğru olan tabi son güne kadar beklemek. Bence umudunuzu kaybetmeyin😻
Bebekli Merhaba ben adetime 1 gün kala kaset test yaptım negatif çıktı bugün adet günüm sağlık ocağında kan verdim yarın belli olacak, hamile olsaydım adete bir gün kala kaset testte çıkarmıydı?
ecem0509 Busranasss siz adetten önce test yaptığınızda çizgi belirmemişti ama kanda mı çıkmıştı? Demek ki testler her zaman doğruyu söylemiyor peki ne zaman kan vermeliyiz sizce? Belirtiler varken mi yoksa regl geçmeli mi?
Bebekli ecem0509 bugün saat 11 de çıkar dediler ama ben daha erken gidicem bakalım bende heyecanla bekliyorum ☺️