esn46kyy momofkaan aynen canım vaktinde sağlıkla gelir inşallah Ben yalnızım şuan o yüzden 10 gün daha doğurmak istemiyorum 10 gün sonra annem gelecek Annemler de kayınvalidemler de 12-13 saatlik yoldalar 🥺 Ve ikisinin de işleri var
esn46kyy Bbernaa benim 36+2 de düzensiz ama yüksek sancılarım çıktı (90larda) şu sıralar hiç sancı hissetmiyorum ama Bakalım Perşembe günü tekrar gideceğim ☺️
Bbernaa esn46kyy ay benim de öyle işte , kasılma çok hissediyorum ama yürürken falan beni çok zorluyor artık
dml33 esn46kyy veririm cnm haftaya doğuma gün verdi gecmio sanki az erkene alsa falan diyorm sıcaklar fena kötü yaptı 😀
dml33 esn46kyy hareket azalması normal yerleri daraldı dedi doktor bugün oncedn hızlıca vuruşa şimdi hafif vurabilir normal dedi gunduz ayaktaysn aksm daha iyi hissedebilirsn dedi
esn46kyy dml33 sezeryan mi olacak canım ☺️ Ben devlet takipliyim ve ilk bebeğim Normal doğumda gün veremiyorlar açılmaya da bakmıyorlar hiç O yüzden sürpriz gibi ne zaman gelirse diye bekliyoruz 😁
Duygukhv Benim de nst de sancım biraz cıktı ama ben pek bişey hissetmiyorum. 2 haftaya doğar dedi. Sancıları güçlendirmek için çörek otu yağıyla karnıma masaj, handmade nane yağıyla meme ucu uyarımı yapıyorum. Sağlıkla gelsinler ☺️
esn46kyy Diloss_14 ya çok az kalmış canım sezeryan olacaksın galiba ☺️ sağlıkla kucağına alırsın inşallah ☺️🙏🏻
esn46kyy Asmel canım kilosu önemli değil sağlıklı olsun yeter Yengemin bebekleri hep 2000 kg doğdu 2300-2400 olunca eve gönderdiler minicik beklerdi ama şimdi kocaman oldular ☺️🧿 Önemli olan sağlıklı olmaları
dml33 esn46kyy evet sezeryan ilktn dolayi cnm devlette 41 kadar beklio sanırım normal için sonra suni veriolar
esn46kyy Bbernaa evet ya özellikle uzun süre oturduktan sonra kalkınca 🥺 topal topal yürüyorum hem aşağıya baskı oluyo hem bacak ve bel ağrım oluyo Ama biraz hareket edince azalıyor
meryemnarin esn46kyy valla bende direniyorum hareketlerini hissettigim surece skinti yok gitmeyi dusunmuyorum ama beklemicek gibi duruyo benim kiz aceleci hep 😃
esn46kyy meryemnarin beni eşim tedirgin ediyo Çok hareketli hadi gidelim, az hareket ediyorsa gidelim, ağrı yapiyosa gidelim… 😁 Sanki o doğuracak
meryemnarin esn46kyy ayy sorma sorma benim esimde oyle dur diyorum sanki sen dogurcan benim yerime beni de geriyo adam 😃rabbim hayirlisiyla kucagimiza almamizi nasip etsin insaallah 💜🙏
Haticelisa esn46kyy ya ben iyice halsizlestim gece surekli uyaniyorum sag sola donmek icin uykusuz geceler anlican🥲 bir hafta onceye kadar yuruyus yapiyodum surekli simdi hic bisey yapasim gelmiyo 😁 biran once dogsun istiyorum aslinda ama sonrasindan korkuyorum 🥲🥲
esn46kyy Haticelisa Bende her dönmeye uyanıyorum 🥺 Hadi o sorun olmuyo geri dalıyorum uykuya ama her gece en az 2 kez tuvalete kalkıyorum Yatağa geri gelene kadar uykum kaçıyor Uyku düzeni kalmadı o yüzden 🤷🏻♀️ Yürüyüş bu hafta bende birazcık aksattim ama ihmal etme canım hareketin en önemli olduğu zamana geldik Günlük yarım saat 45 dk yürüyüş önemli Son 10 20 gün dayanalim doğumumuz kolay olsun insallah ☺️
Haticelisa esn46kyy aynen canim bide odem var bende fazlasiyla ellerim ayaklarim davul gibi 🥹 saglikla gelsinler insaAllah ta bizde pozitif dogum hikayemizi yazalim insaAlllahhh 🤲🏻🤲🏻🥰
esn46kyy Haticelisa aminnnnnn inşallah ☺️ ödem bende de var el ayak ayak bileği 😑 Az kaldı şükür Kolaylıkla doguralim hepimiz inşallah