esn46kyy Nasıl gidiyo süreç Benim bebek hareketleri azaldı Bacak ağrılarım arttı 🥺 Zorlanmaya başladım artık ev işleri bile beni yormaya başladı Bide doğum yaklaştıkça stres ve korkum artıyor sanki ☺️
Liyasmum esn46kyy 37+1 olduk , hareketleri asla azalmıyor , deliriyorum canımı çok yakıyor , başka bir sıkıntım yok , hareketleri çok fazla olmaya başladı sadece 😂
ftmkucuk esn46kyy 37 haftalığız bizde. Sıcaklar va çok yoruyor yatmak istiyorum hep😒 bugün kontrolüm vardı 3.200 dedi kilosunu bana az geldi doktorum gayet ideal demesine rağmen kafaya taktım. Sizde kaç kilo bebiş
momofkaan esn46kyy 37+4 bugün şuan çok kasılmam var yemek sonrası olduğu için sanırım önümüzdeki hafta soğursam ne güzel olacak diye düşünüyorum kendimce tabi en sağlıklısı ne zaman isa o zaman gelsin
dml33 esn46kyy bnmde bebek hareketi azaldı ya yarin doktora gidicm sorucm sıcaklar yorgunluk halsizlik evde bir çocuk daha delirmek uzereym😀
Cicianne2372 Liyasmum benimde hareketleri arttı gerçekten azalmadı 😂😂 gün yaklaştıkça kudurdu oğlum 😂
esn46kyy Liyasmum benimki de başta aşırı arttı 😁 2-3 gün aşırı hareket ve düzensiz sanci yaşadım Sonra kanala girmeye başladı sanırım 2 gündür hareketlerinde azalma var ama tekmeler hâlâ can yakıyor 🥺
Cicianne2372 Benimde 36+6 37 sayılırım artık 😂 benimde bacaklarım ağrıyor 🙄 ve sıcaklar çok etkiliyor
esn46kyy Cicianne2372 aynen canım öyle sayılır 😁 ben Hakkari’deyim şuan sıcak yönünden şanslıyım ( burada tek şanslı olduğum nokta) 😁
Cicianne2372 ftmkucuk bence kafaya takılacak bir kilo değil kesinlikle maşallah gayet iyi kilosu ve en önemlisi sağlıklı olması 🤗 biz bugün gittik 36+5 2.800 kilomuz doktorum haftasıyla uyumlu dedi hiç kafaya takmadım çünkü doğduğunda 3.500 falan olsa yeter 🥰
esn46kyy ftmkucuk ben 36+2 de gittim canım 3150 idi Perşembe günü gidcem bı de Ama senin bebeğinin kilosu da ideal az değil ☺️
esn46kyy momofkaan aynen canım vaktinde sağlıkla gelir inşallah Ben yalnızım şuan o yüzden 10 gün daha doğurmak istemiyorum 10 gün sonra annem gelecek Annemler de kayınvalidemler de 12-13 saatlik yoldalar 🥺 Ve ikisinin de işleri var
Bbernaa Bizde 37+4 olduk , 3 4 gündür nst de sancım çıkıyor ama ben kasılma hissediyorum Sıcaklar çok etkiliyor umarım 40 ı geçmez doğumlar 🥲
esn46kyy Bbernaa benim 36+2 de düzensiz ama yüksek sancılarım çıktı (90larda) şu sıralar hiç sancı hissetmiyorum ama Bakalım Perşembe günü tekrar gideceğim ☺️
meryemnarin esn46kyy 37+5 iz bizde 2 gündür asiri derecede yalanci sancilarim var bazen gercekten dogurucam zannediyorum sogur terler atiyorum resmen sicaklarda ustune gelince geceleri yatmak hak geyire zaten bacakk kramplarini agrilari soylememe gerek yok zaten 38 hafta olunca kontrole gidicem 2 gun daha disimi sıkayım barii 💜😃😃
esn46kyy meryemnarin yaa bende Perşembe günü gidcem şuan 37+2 😁 Sancım geçenlerde vardı ama birkaç gündür hiç yok 😁
Diloss_14 37+4 hareketler azaldı yavrum içerde rahat edemiyor artık 🥹 dayansın inşallah pazartesi doğum
esn46kyy Diloss_14 ya çok az kalmış canım sezeryan olacaksın galiba ☺️ sağlıkla kucağına alırsın inşallah ☺️🙏🏻
Asmel Bu haftasonu 37 oluyorum bakalım randevum var ne diyecek.Açıkçası ben de 4 kilo bebek doğurmak istiyorum ama sağlıklı olsun tabiki Allah hayırlısını versin bakalım bize kaç kilo diyecek.
esn46kyy Asmel canım kilosu önemli değil sağlıklı olsun yeter Yengemin bebekleri hep 2000 kg doğdu 2300-2400 olunca eve gönderdiler minicik beklerdi ama şimdi kocaman oldular ☺️🧿 Önemli olan sağlıklı olmaları
meryemnarin esn46kyy valla bende direniyorum hareketlerini hissettigim surece skinti yok gitmeyi dusunmuyorum ama beklemicek gibi duruyo benim kiz aceleci hep 😃