Fatmactn_6 Zeynosunannesii ben mesela😂 oturmadığımdan sürekli ayakta dolandığımdan dikişlerim açıldı🤦🏻♀️ Ama 25 günde falan dikişlerim toparlandı sonrasında acı falan hissetmedim 2 ay oldu doğum yapalı. kuzenim sezeryan doğum yapalı 6 ay oldu hala içten dikişlerinin ağrıdığını söylüyor.
Melos90 Bet7408 ben akışina bıraktım artık nasılsa dogurcaz o gün neler yasicaz. Bakalım dusunmemeye çalışıyorum😬
Findik92227 Bet7408 benim gibi dayanıksız ağrı eşiği düşük acıya hassas biri normal doğum yapmışsa ve o acılara rağmen ikinciyi de normal yapmışsa ve şuan üçüncüye hamile olup onu da inşallah normal doğururum diyorsa herkes yapar demek ki 😂😂😂
Findik92227 Bet7408 aynen canım benim korkma hiç Allah yardım ediyor meryem ana otu ve doğumu kolaylaştıran şeyleri de yaparsan iyi olur
Zeynosunannesii Deletedmom627372 aynen maalesef ilkinde çok rahattım benimde 39haftaya girdim stres yapıyo insan ister istemez bide ilki zorlu bı dogumdu Allah yardımcımiz olsun