Her doğum farklıdır .Ama doğumu zorlaştıran bilinç altındaki kötü hikayeler, anlatılan kötü şeyler .Benim canım çok tatlıdır 😄 ben dogurduysam herkes doğurur emin olun.bide ceneme vuruyor benim sürekli konuşuyorum .adet donenlerim çok sancılı geçerdi o zamandan beri yani .dogumdada aynısı oldu .epidural yaptırdım ama son 1 saat etkisi geçti dahada vermediler . Doğduğu an bitiyor hepsi çok güzel bir duygu.2. gebeliğim şimdi korkmuyorum hic çok şükür buda güzel geçer inşallah.