Nsy ikicocuklubiranne Doktorumla görüştüm iyi bir beslenme ile gerek kalmayabilir dedi evet bu arada ufuvit mom için kullanılabilir dedi, teşekkür ederim😊
asuyalin Nsy ben canım 😄 geçirdiğim bir rahatsızlığımdan dolayı psikolojik kaldı. Hap gördüğümde midem bulanıyor. Doktorunuza danışın, Lipozone B complex var suya 5ml atıp içiyorsunuz 😘 tabi ben omega için ayrıyeten krill yağı hapı kullanıyorum canım.
seyma9188 Bazı vitaminlerin suda çözenen formları oluyor doktorunuza söyleyin bence. Bir de hap formunda olanları havanda ezip meyve suyuna katıyordum kardeşim de hap yutamıyordu büyük olduğu için. Karıştırıp bi nefeste içmen lazım anca öyle gidiyor 😁
Serap-Yigit Nsy merhabalar. 35 yaşındayım henüz hap yutmadım. Tedavi oldum psikoterapi aldım olmadı yapamadım. Folik asiti ağızda eriyen vermişti doktor. Ağza toz şeklinde döktüm 3 ay. Sonra Demir suda eriyen verdi. Ayrıca vitamin vermedi. Sadece D vitamini verdi başka vitamin kullanmadım ilk oğlumda da bunda da 16 haftadayım