Kızlar moralim bozuk biraz. İlk olarak omega mom kullanıyordum ama balık yağından ötürü sürekli kustum. Simdi başka bir vitamin yazdı doktorum ama tablet o kadar büyük ki malesef kullanamıyorum. Yani çocukluğumdan beri böyle bir sorunum var hap içemiyorum. Size belki tuhaf gelecek ama ağlamak üzereyim artık. Doktoruma da soracağım elbette ama benimle aynı durumda olan veya herhangi bir sebepten vitamin kullanmayan/kullanmamış olan anneler var mı acaba?