Tulaysavas1995 yasemin9222 var gibi bende 4 gün kala yaptım daha koyu çift çizgi çıktı inşAllah vardır
yasemin9222 Tulaysavas1995 yarın yada sonraki gün falan tekrardan yapayım diye düşünüyorum olmadi kan veririm
yasemin9222 edb06 11 gün oldu iğne olalı etkisi pek kalmıyor bu zamanlarda yani daha öncede iğne oldum ikinci çizgiden eser yoktu yaptığım testler de hayırlısı olsun inslh rengi dahada koyu görürüm ilerleyen günler ☺️
Birkuzucukbeklerken yasemin9222 bir kac gun bekle testi yenile bakalim koyulasma olacak mi sonrasında da gidip kan ver
yasemin9222 edb06 bugün yaptım aynı çıktı cumartesi kan ver demişlerdi o tarihte kan veririm inslh tutmuştur