yasemin9222 Hayalet cizgi varmi ben görüyorum ama psikolojik de olabilir emin olamadım reglim 6 haziran erken gebelik tesinden yaptim https://resimyukle.io/r/PN5vpdP1DS
Kelebe05 yasemin9222 çok hafif çizgi var muhtemelen yenidir bir kaç gün sonra direk kan testi verin hayırlı olsun inşallah 🤲
yasemin9222 Eyluladam15 teşekkür ederim asilama oldum bu ay normalde 4 haziranda kan ver dedil3r de ben dayanamadım test yaptım
yasemin9222 Mihrimahvuslat tesekkurler asilama oldum bu ay 4 haziranda kan ver dediler de ben dayanamadım test yaptım ☺️
AslanBebeginAnnesi Ben adetimden bir hafta önce test yapmıştım aynen böyle çıkmıştı canım. Şu an 17 haftalık hamileyim oğluma 💞🥰
yasemin9222 AslanBebeginAnnesi yaa ne güzel bende bu ay aşılama oldum bana 4 haziranda kan ver dediler ama ben dayanamadım bu testten yaptım inslh vardır Rabbım isteyen herkesin kucağını doldursun