Benim de erken haftalarda ense kalınlığı var demişlerdi ama çok yüksek bir değer de değildi. İkili tarama testimte de ⅒.000 gelmişti ama insanın içine şüphe girdi mi asla ikna olamıyorsun. Fetal dna yaptırıp detaylı ultrasonla pekiştirdik. Çok şükür sağlıklı görünüyor. Amniyosentezde düşük riski var. Düşünüyorsanız en mantıklısı fetal dna yaptırmak.