Aydanshn benim de 1/215 çıkmıştı, doktor fetal DNA önerdi, kendinize sormaniz gereken Soru şu ben uzun süre bu muamma ile yaşayabilir miyim?eğer yaşarım dersiniz yaptırmayın,ama rahatsız olurum zihnimi ve kalbimi kurcalar derseniz yaptırın, ben yaptırdım ve olumlu sonuç aldığımdaki sevincimi unutamıyorum. Bu ilk kez karşılaştığınız bir durum bu yüzden içinizden gelen karar en doğrusu olacaktır.umarim bebeğiniz sağlıklıdır 💜