Cansusahin05 aynı yaştayız doğum yapalı 8 gün oldu bugün ama aşırı sarkık göğüs ucu kahverengi olan yer büyüdü göğüslerim çatladı çocuk emiyor bi yandan onun acısı evde hiç sütyen takmazdim ama şuan mecbur emzirme sütyeni kullanıyorum dışarı çıkarken de normal sütyen ama aşırı rahatsız ediyor sarkık olduğu için göğüs altlarım terliyor bebek biraz büyüp emmeyi bıraktığında bende istiyorum ameliyat olmak ama devlet yapmıyor özelde 35 bin civarında galiba fiyatı tam bilmiyorum muayene olmak gerek aslında onun için 😥 ve eşimden de utanıyorum o beni ne kadar sevsede eskiden çok güzeldi göğüslerim şimdi kocaman oldular 75 takarken 90 oldu 😓 eşimin görmesini bile istemiyorum göğüslerimi