Edaannuur bende öğrenince 3-4 doktor gezdim ama sonuç değişmedi ağrılı bi sancım oldu ve anestezi bile yapılmadan kürtaj olmak zorunda kaldım. Ama 6 ay aradan sonra çok şükür yine hamileyim inşallah sağlıklı bebişlerimiz olur 🙏🏻 Durumunuzu anlayabilirim gerçekten zor benimki de 8 haftalıktı