Edaannuur kuzum her kürtaj sonrası bebeği patolojiye yolluyorlar zaten doktor onu kastetmiştir . Hematoloji ya da tıbbi genetik birimine gidip düşük yaptığını pıhtı testi yaptırmak istediğini söyle , özelde yapma sansin varsa hiç uğraşmazsin kendi doktoruna kürtaj sonrası kontrole gittiğinde şöyle yaptırmak istiyorum diye o yönlendirir