2prensesannesiiii Toksoplazma diye parazit var etlerde iyi pişmemişse düşüğe sebep olur veya doğum kusurlarına sebep olur canım dikkat et 🙏🏻💫
Minikcennetim kedilianne_ Canım evde kendin de yapabilirsin istersen dürüm içindeki yeşillikleri genelde yıkamıyorlar ben paket alıp yeşillikleri yıkıyorum normalde ama gebelikte yemedim hiç canım istersede yerim diye düşünüyorum çünkü geçen kısır istedi canım yaptım yedim
kedilianne_ Minikcennetim Benim de geçenlerde ksıır istemişti canım. Gittim yapıp, yedim. Hiçbir şey yememezlik yapmıyorum. ☺️ Yeşillik konusunda da dediğiniz gibi dürğm değil de paket alıp güzelce yıkıyorum ya da evde varsa onları kullanıyorum. O konuda dikkatliyim. :)
aydagulhaliloglu kedilianne_ Ben neredeyse 5 aylık hamileyim ve daha bugün öğlen etsiz dürüm yedim😅 Ben paket çiğ köfte alıp dürümü evde kendim yapıyorum lavaşla. Yeşillikleride kendim yıkıyorum o şekilde içimde rahat oluyor🤗
kedilianne_ aydagulhaliloglu Buna bende dikkat ediyorum. Yeşilliklerden evde varsa özellikle onları kullanıyorum ☺️
kedilianne_ Nurella00 İnsanın canı istiyor ama normalde yemediğim şeyleri bile şu an canım isteyebiliyor. Yememezlik yapmıyorum hiç. Çiğköfte konusu aşırı içime dert olmuştu onu da yedim 😂 dayanamıyorum asla.
kedilianne_ drmeri Ben de her şeyi yiyorum, önceden çiğköfteyi çok fazla yerdim şimdi canım istiyor haliyle. Sağlıklı olsunlar. Sağlıkla gelsinler inşallah ♥️
kedilianne_ Buseyllzr Bebeğiniz sağlıkla gelsin inşallah 🥰 Ben de önceden çoook yerdim ama şimdi sadece canım istediğinde yemek istiyorum, onda da artık içim rahatladı yerim 😂
Hicran-01 kedilianne_ yani etsiz olduktan sonra nasıl zararı olabılır..bulgur, baharat,sarımsak ,sogan.domates var sonuçta.dısardan surekli yiyorum.arada evde yapıyoruz.