kedilianne_ 3 aylık hamileyim. Hamile olmadan önce 2 haftada 1 çiğköfte yiyordum. Şu an doktorum yasak ya da yasak değil demedi ama çevrem kesinlikle yasak diyor ama çok çok fena canım istiyor. Etsiz çiğköfte alıp yesem zararlı mı?
Nus_12 kedilianne_ dışardan olduğu için hazır gida yememek uygun olanıdır ama bende çok istiyordum o aylar yememistim şimdide yemiyorum gerçi yiyenleri de gördum hamileyken yinede siz bilirsiniz
kedilianne_ Nus_12 Hamile olduğumu öğrendikten sonra dışardan yemeyi bıraktım zaten ama çiğköfte benim için çok başkaydı hala başka sanırım 🤤
kedilianne_ Klcaysgl Yok zaten abartmıyorum, dürüm şeklinde yiyordum zaten hep, yine öyle istiyorum 🥺
Ays_cskn kedilianne_ etsiz arada yiyebilirsin ben cok yedim yine olsa yerim ama tansiyon riskim var biraktim artik
Minikcennetim kedilianne_ bence etli Çiğ köfte yemeyin diyorlar etsiz çiğköftenin ne zararı olabilir ki içinde ince bulgur baharat var ?
kedilianne_ Minikcennetim Etliler yasak onu biliyorum. Çiğ, pişmemiş etler tehlikeli bakterilerden dolayı ama diğer çiğköftelerde de koruyucu maddeler var deniyo. Bilmiyorum 🥺
Minikcennetim kedilianne_ Canım evde kendin de yapabilirsin istersen dürüm içindeki yeşillikleri genelde yıkamıyorlar ben paket alıp yeşillikleri yıkıyorum normalde ama gebelikte yemedim hiç canım istersede yerim diye düşünüyorum çünkü geçen kısır istedi canım yaptım yedim
Nurella00 kedilianne_ etsiz de olsa hijyenik değilmis bende yemedim sabrediyorum sizde yemeyin bence kaldı ki hamile olmasak bile çiğ köfte hijyenik değil ama insan hamileyken iki kere düşünüyor
kedilianne_ Nurella00 İnsanın canı istiyor ama normalde yemediğim şeyleri bile şu an canım isteyebiliyor. Yememezlik yapmıyorum hiç. Çiğköfte konusu aşırı içime dert olmuştu onu da yedim 😂 dayanamıyorum asla.
lunam Etsiz çiğköftenin bi zararı yok, biraz mide yakabilir sadece 😊 yalnız tavsiyem siz yine de dürüm şeklinde almayın, içindeki yeşillikleri ne kadar iyi yıkıyorlar bilmiyoruz. Çiğ ette olduğu gibi iyi yıkanmamış yeşillikte de toksoplazma riski var.
ikincicivcivim kedilianne_ Etsiz yiyebilirsin canım hiç sıkıntı olmaz aşırı acı olmamasına dikkat et oda mideni yakmasın diye o kadar
Buseyllzr kedilianne_ etsiz çiğ köftenin ne zararı olabilir ki içinde bulgur var baharat var ben 38.haftama gircem başından beri yiyorum önceden 2 güne bı yerdim hamilelikte haftada 1 e düşürdüm onuda 2 dürüm yiyorum söyleyince 🤭 hicbisey olmadi çok şükür. Sadece bildiginiz yeşillikleri iyi yikanmis bı yerden yeyin derim
kedilianne_ Buseyllzr Bebeğiniz sağlıkla gelsin inşallah 🥰 Ben de önceden çoook yerdim ama şimdi sadece canım istediğinde yemek istiyorum, onda da artık içim rahatladı yerim 😂
2prensesannesiiii kedilianne_ çiğ et sakatat yasak canım zararlı bi virüs varmış içinde o bebeği etkiliyor etsiz yiyebilirsin et yerken iyi pişirip yemek lazım
kedilianne_ drmeri Ben de her şeyi yiyorum, önceden çiğköfteyi çok fazla yerdim şimdi canım istiyor haliyle. Sağlıklı olsunlar. Sağlıkla gelsinler inşallah ♥️