nur-nurr38 ben iki aydır klomen kullandım 5 gün sonra ilaç bitince çatlatma iğnesi vuruldum ilkinde olmadı yine böyle kahverengi leke geldi şimdi de aynı oldu hatta doktor yerleşme kanaması flan mı acaba dedi kan verdirdi çıkmadı inşallah bu sefer olur allahım sesimizi duysun inşallah