Selamlar 2 defa çatlatma iğnesi denedim ilkinde değerlendiremedik ikincisinde değerlendirdik normalde 29 unda gelicekti adetim bugün koyu akıntı geldi birazda pembemsi oldu ama az geldi acaba böyle yaşayıp hamile kalan oldu mu tüm değerlerim de iyi doktor herşeyimin normalde olduğunu söyledi lütfen yardımcı olur musunuz teşekkürler 🤲🏻