tucedmrtas ayy çok şükür ben o acıyı tatmak zorunda kalmadım bende hemşireyim görev yaparken çatı muayenesini doğumhanede biz yapıyoduk hastaların canını yakıyoduk ( tabi görev gereği) korkuyodum nasıl olucak diye ama benim baştan beri zorunlu sezaryen diye planlandığı için çatı muayenesine bakılmadı o konuda şanslı mıyım şansız mıyım bilemedim