tucedmrtas Evet kızlar burada her gün çatı muayenesiyle ilgili konu açılıyor bende hepsini okurum ve tecrübemi yazmak istedim. 37+5 bugün çatı muayenesi oldum okuduklarıma göre; kendimi kasmazsam derin nefes alırsam hiç acımıyor ve 5-6 saniye sürüyor. Normalde soğukkanlı biriyimdir doktor hadi çatı muayenesi yapalım dediği anda aklıma forumda yazılanlar geldi ve ne denildiyse yaptım deriiiin nefes al ver ama acıdı e acıyacak tabi illa ki parmakla muayene oluyoruz bu acıya da katlanamayacak gibiysen hiç normal doğum düşünme dedim kendi kendime. Böyle kendimi avuttum ama o arada hem gülüyorum hem bağırıyorum doktor hala muayene ediyor. Bakmayın bağırıyorum dediğime bir kere bağırırsanız hep bağırmak istiyorsunuz sözde kasmadım kendimi kassaydım eminim daha da acı verici olurdu. Söz gelimi evet acısı oluyor ama bakın geçti bile 🙈🤷♀️ Korkmayınn her şey bizim için ..
Mutluhatun tucedmrtas bende geçen hafta oldum 35. Haftamdı benimde aklıma burada okuduklarım geldi Bu mu yani dedim😂 hiçbir şey hissetmedim 😂
[silindi] tucedmrtas çatı muayenesi acıyor vs diyenler muhtemelen cinsel ilişkilerinde sadece normal birleşme yaşıyor. Cinsel hayatları renksiz 😂 2 parmak sokuyor doktor bu nasıl acıyabilir. Vajinusmus geçmişi vs varsa ayrı da, çok çok çok abartıyorlar. Bunlar hep cinsel tabulardan kaynaklanıyor.
_akalin3 tucedmrtas ya affedersin cok ayıp olucak ama boyle ilk ilişkiye girmedeki acı gıbı mı benım ıkıncı gebelıgım ilkin erkenndogum oldu cata muyanesı oldum ama aynı şey mi bilmiyorum affedersın boru tarzı bısey sokmuştu içime rahım agzım için ama bu elle olyyormuş tam emın olamadım
tucedmrtas Mutluhatun hiçbir şey hissetmemek isterdim hissettim ama geçti bitti ne ağrı kaldı ne başka bir şey demem o ki geçiyor 😅
tucedmrtas Şimdi tecrübelilere sormak istiyorum doğum sancısı sırasında açıklığı kontrol ederken de çatı muayenesinin aynısı mı oluyor yoksa bu kadar derine girmeyip normal vajinal muayene mi yapılıyor ?
Gamzeatas tucedmrtas derine bakiolsr canim saat basi bakiolar biraz can yanio ama dayanilmayacak gb degil
tucedmrtas [silindi] açıkçası bende sadece sokuyor sanıyordum ama çevirip kemiklere falan baktı bir o yana çevirdi bi bu yana o ara acı oldu zaten
tucedmrtas Elanurcalboga açıklık yok dedi rahim yumuşamaya başlamış normal doğuma elverişlisin dedi çok şükür bir sıkıntı görmedi. Benim sıkıntım bebeğin kafası kemikli demişti bu seni zorlayabilir bugün de normal dedi anlamadım yani bakalım ne olacak
[silindi] tucedmrtas 2 parmak sokup çeviriyor, parmak dediğimiz şey zaten 10 cm ancak. Bilmiyorum ben çok rahatım herhalde, ağrı sızı sıkıntı stres çekinme kasılma hiç biri olmadı 😅
tucedmrtas _akalin3 ben aynı acı olduğunu düşünmüyorum sadece parmaklarını sokup çıkarsa belki evet ama kemiklere de bakıyor çeviriyor parmağını içerde o acıtıyor zaten
Kedilitazeanne1 tucedmrtas Benimde ilk gebeliğim ve benide o çatı muayenesi ile ilgili çevrem aşırı korkutmaya çalışıyor 😁🤦 alttan muayene de korkuttular, oldum ve hiç bişi hissetmedim. Çatıyı şuan bilmiyorum ama evet korkuyla girersen acıyla cikiyosun. Ne olucak bilemem🤷
tucedmrtas Kedilitazeanne1 gebeliğimde ilk 2 ay gibi alttan aletle muayene oldum meğer milletin en çok korktuğu şeymiş 😅 şimdi kimseye anlatamıyorum acımadığını doktorun bir bildiği vardır diyorum yok onlara kalsa çoktan düşük yapmıştım
Kedilitazeanne1 tucedmrtas ay evet benide korkuttular o alet için ama hiç bişi hissetmedim yani😁😁🤦 ama acı eşiği kişiden kişiye değişiyor işte demekki bazılarının cidden canı yanıyor bazilarinin ise hiç yanmıyor onları da anlamak lazım😁
tucedmrtas [silindi] bence birazda doktordan kaynaklanıyor bende çok rahattım anlamadım niye acı oldu 😅
Nessozz tucedmrtas ben de bugün oldum 39+1 de. Çatıya bakarken sorun olmadı da 2 cm açılmam var diye doğumu tetiklemek için aşırı derecede içeri baskı yaptı o çok acıdı benim sadece ama 10 dk sonra hiç bişey kalmadı. Bence korkulacak bişey yok kızlar rahat olun 🙃
Mormenekse34 Bugun oldum ben de 37 haftadayim, iliskideki gibi geldi saga sola cevirince parmagini hafif baski hissettm o kadar, biz 8 aydr hic iliski yasamadik, blki yasasaydik daha bile kolay olurdu