Kifayett Bizde 7-8 Haziran gibi gideceğiz kontrole 37+4 oluruz o zaman muhtemelen sonra sezeryan günü verecek 🥲
zls33 guly1 7 Haziran da kontrolümüz var 38+3 olacağiz kontrolümüz var bakalım 😊 son 16 gün. Pazartesi Muayenede halen rahim yumusamamis dedi. Bebek yerinden memnun sanırım 😂 çatı muayenesi de oldum bakalım artık bebiş nasil gelmek isteyecek😊
Hafize3536 guly1 kız benimde 8 haziran kontrolüm var ama bana sezeryan günü verdi 23 haziran inşallah😘 36 haftamızdayız doktorumuz inatla 39 haftayı beklemek istiyor bakalım
beyzanuruzumcu8087 guly1 ayyy aynı bende 8 ine kontrele çağırdı suyum gelmisti zatn benim ciğer gelistirici falan vurdular bir gecede hastanede yattım sezeryana karar verildi inşallah gün verir de kavusurum ogluma
Ecrin5 guly1 37 haftalık pazartesi doğum yada cuma günü sezeryan olacak hem kilo alımı yavaş hem dönmemiş hemde suyu sınırda dedi doktor hayırlısı artık ☺️