guly1 7 haziran dogum olacak nasipse 2.dogum inşallah 8 yil gecti istemsiz korkuyorum acikcasi ☺️ ama stres mutluluk korku heyecan hepsi bir arada ustelik zamani da geciremiyom uyuyayim diyorum agrilar uyutmuyor temixlik yapayim diyorum gücüm yetmiyor nefes nefese kalmaktan 🤷 sastim kaldim