@"iremto benim de Abdullah hocaydi bizi bossana yönlendirdi 9 ay oluyo ben doğum yapalı ama birçok hastaneyle anlaşması var sanko defalife bende takibinden çok memnun kalmstm sezeryan günü aldık 2 gün önce doğum sancılarım başlayınca acil doğuma gittim ve dikislerimi kendisi yapmadı hastane personeline bıraktı bu yüzden çok kızgınım