Aycicegim canım benim ya minicik doğmuş ama kendini hemen toparlamis. Allah uzun ömür sağlık versin. Her bebek aynı olmuyor. Birçok kişi hamileyken sorun yaşıyor bebekle ilgili. Ama doğduktan sonra normale dönüyor hepsi. Normal bebis oluyorlar. Kilosu az olan toparlaniyor. Minik olan büyüyor. Allah yeterki sağlık versin. 🥰