Dygderin hiç üzülme , çünkü bende yaşadım aynı şeyi hala da yaşıyorum , 5 günlük bir eksiklik vardı kilomuz da 10 güne çıktı , bende bebeğe giden kan akımı yavaş olduğu İçin böyle .. En fazla zayıf bebek olur kendini böyle üzmemelisin çünkü gerçekten en değerli şey sağlıklı olması zayıf doguversin bende çok takıyordum ama artık saldım hamd olsun eli ayağı düz olsun Allah’ın izniyle mis gibi bakar kilosunu aldırırım dedim. Sen elinden geleni yap takdir Allah’tan 🤗🥰