Ummu_gulsevinc günde 1 pakete yakın içiyordum bebeğimi hissettiğim anda bıraktım aynı anda eşim de bıraktı. Tek başına olmuyor yanında içilmemesi lazım evde sigara olmaması lazım aklına geldikçe yakmayacaksın hemen kalkıp yürüyüş yapacaksın. Bir de sigara içen annelerin bebeklerinde hep sıkıntılar gördüm astımlar alerjiler otizmler gibi yani gebeliğimde sorun yok diye sigaraya dayanmayın doğduktan sonra yaşayacağınız sorunları düşünün. Bu kadar iradesiz olmayın arkadaşlar lütfen hayatınızda 1-1,5 sene bebeğinizi düşünün emzirme bittikten sonra eroin bile için 😂