tucedmrtas 37+5 48 cm 3350 gr dedi ne önemi var ki zaten doğduktan sonra her türlü kilo alıyor bebişler yeter ki sağlıkla doğsunlar doğarken bizi zorlamasınlar yeter 😅
dml33 Mervee5858 37+3 3100 dedi bugün tombis bi bebek olmuck dedi haftayada doğum.var zaten 3 kilo doğsa bile yeter sağlıklı olsnda yanılma payında oluo ultrasonda
Rukiyoloji Mervee5858 benim oğlum da aynı boy ve kiloda üstelik son 1 haftada da hiç kilo almamış ve 6 haziran da doğum var küçük doğacak